Aktualności

Zakończenie realizacji Bonu na Innowacje pt. "Opracowanie innowacyjnego narzędzia optymalizującego usługi e-marketingu"
27-06-2023


Wraz z końcem maja bieżącego roku, zakończył się projekt realizowany w Instytucie Geodezji i Geoinformatyki Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu pod kierownictwem dr. Pawła Bogusławskiego. Projekt ten stanowił kolejny przykład udanej współpracy pomiędzy zespołem pracowników IGiG a partnerem biznesowym. Tym razem zostaliśmy zaproszeni do kooperacji przez firmę marketingową Orange Juice w ramach konkursu Bon na Innowacje.

Orange Juice sp. z o.o. to agencja marketingu internetowego. Głównym celem agencji jest zwiększenie realizacji celów biznesowych firm z wykorzystaniem stron WWW klientów, profilów Facebook, czy Linkedin. Poprzez inwestycje w innowacyjne rozwiązania firma systematycznie rozwija kompetencji i usługi.

Efektem naszej współpracy jest narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe, oparte na predykcji danych dotyczących odwiedzin strony internetowej i zakupów dokonanych przez klientów. Jednym z elementów opracowanego algorytmu jest system rekomendacji wspierający proces alokacji budżetu na internetowe kampanie marketingowe. Jego działanie opiera się o analizę danych pozyskanych z narzędzi Google Analytics oraz Google Ads, na podstawie których możliwe jest przewidywanie zachowania klientów z wysoką dokładnością.

Algorytm wykorzystuje do prognoz technologię uczenia maszynowego i uwzględnia czynniki takie jak m.in. godziny największego ruchu na stronie internetowej, preferowane miejsca zakupów, trendy sezonowe oraz efekty świąteczne, a dodatkowo integruje do modelu prognozy dane pogodowe, aby zwiększyć dokładność predykcji.

Wyniki analiz zostały zintegrowane z portalem bazowym opracowanym w ramach projektu. Umożliwia on obsługę marketingową klientów firmy, generowanie raportów, czy generowanie rekomendacji działań operacyjnych, co przekłada się na usprawnienie wykonywania zadań przez pracowników agencji reklamowej.

Dzięki zastosowaniu innowacyjnego algorytmu, firma Orange Juice może zoptymalizować wydatki na reklamę, skupiając się na kluczowych zdarzeniach, w których prawdopodobieństwo konwersji klientów jest największe. Optymalizacja kampanii marketingowej na podstawie precyzyjnych prognoz pozwoli naszemu partnerowi na efektywne wykorzystanie swoich zasobów, zwiększenie sprzedaży oraz określenie kiedy i jakie działania marketingowe będą najbardziej skuteczne.


powrót do poprzedniej strony
Poczta / Logowanie do systemu
Stacja permanentna GNSS 'WROC'
GISLab - Laboratorium GIS
Laboratorium Multisensoryki
Stacja permanentna GNSS 'WROC'
Nasze konferencje

 2nd Gathers Hackathon
Rzym (Włochy), 17 - 18 lutego 2024
 Advanced Gathers School
Rzym (Włochy), 12 - 16 lutego 2024
 2nd Summer School
Delft (Holandia), 28 sierpnia– 1 września 2023
 1st Gathers Hackathon
Wiedeń (Austria), 13-14 kwietnia 2023
 1st Summer School
WROCŁAW-RYBNIK, 19 – 24 września 2022
 Gathers Kick-off meeting
WROCŁAW, 4-5 grudnia 2019
 GNSS Meteorology Workshop 2019
WROCŁAW, 19 - 20 września 2019
 XXIII Jesienna Szkoła Geodezji im. Jacka Rajmana
Wałbrzych, 21 - 22 września 2017
 EUREF 2017 Symposium
Wrocław, 17 - 19 maj 2017
 EUREF 2017 Tutorial
Wrocław, 16 maj 2017
 III Polski Kongres Geologiczny
WROCŁAW, 14 - 18 września 2016 r
Kartka z kalendarza
Grudzień 2024Imieniny obchodzi:
Jan, Honorata, Tomasz

356 dzień roku (do końca pozostało 10 dni)
21
Sobota

Efemerydy dla słońca:Tranzyt słońca []:11:50:16
Brzask astronomiczny []:05:50:29Zachód słońca []:15:47:11
Brzask nawigacyjny []:06:30:55Zmierzch cywilny []:16:26:51
Brzask cywilny []:07:13:40Zmierzch nawigacyjny []:17:09:36
Wschód słońca []:07:53:20Zmierzch astronomiczny []:17:50:02
Kontakt
INSTYTUT GEODEZJI I GEOINFORMATYKI
Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. Grunwaldzka 53
50-357 Wrocław

NIP: 896-000-53-54, REGON: 00000 18 67

tel. +48 71 3205617
fax +48 71 3205617

e-mail: igig@upwr.edu.pl